Tilbake til alle arrangementer
Kurset passar for alle, både unge og gamle, nye og uerfarne og godt erfarne hundefolk. Kjenner du nokon som tenkjer på å skaffe seg hund? Inviter dei med på kommunehuset eit par timar på kvelden den 6. juli!
Kjenner du nokon som ynskjer seg hund? Kurset passar også for ungar og ungdomar som har eller har lyst på hund!
Se facebook for påmelding og mer info: